AMAZING

helt amazing är det här, skidåkningen var mer än toppen. Sånna fantastiska liftsystem det finna här, de tar ju aldrig slut! Jag kommer inte att nöja mig med att åka i Åre igen. Jag förstår verkligen inte hur backen kan vara så slät också, inte ett enda gupp! I Åre kör man fasen puckelpist hela tíden! Imorgon får kameran följa med upp i backen för jag måste fota och visa!

Efter fantastisk skidåkning idag tog vi en lunch ute i solskenet, dock gick solen i måln rätt så fort. För mig blev det en laxpasta som smakade magnifkt! Nu är jag hemma i lägenheten och här lagas det mat för fullt, idag blev det inte äta ut eftersom vi är rättså trött, så istället står pappa nu och lagar världens bästa bearnais-sås! Yum Yum!

Här kommer lite bilder ifrån igår, de visar dock inte hur fint det är men de kommer imorgon! Här är bara ett litet smakprov, hih'


De vuxna tog sig en liten shopping tur, jag tror glassar mamma gillar detta ställe hehe..


Här har vi mellan stationen på liftsystemet, det är denna lift vi åker upp för att ta oss emot toppen

Inte direkt någon vacker bild men men..

På detta ställe åt vi lunch, Pizzan var faktist nästan lika god som Pappas!




Mamma är ju helt enkelt urusel på att ta bild, hon ska jämt ta då jag äter och då ser ja så här sur ut ? Hehe

Utsickt från mitt rum, men det är ingenting emot andra sidan!

Här sitter jag och försöker läsa någonting?

Well well, kanske inte så mycket att gluffsa i men det kommer! Hinner bara inte ladda in de andra bilderna. Men snart så

Kommentera här: