DAILY LOVIN


Jag älskar stället! Verkligen love it, det är sån fantastisk skidåkning nu att jag dör.. Heh ne men det var längesen man var på ett så här härligt skidställe. Idag sken solen som bara den och tyvärr har jag fått världens googel-bränna! Kanske ska man åka runt som en gangsta med bara bandana imorgon så att man bara får sol på övre delen hehe? Nej men jag har väll inte så mycket mer att säga än att jag love it! Här kommer lite bilder ifrån dagens skidåkning.




På väg upp i första liften (jätte gulliga små kuber man åker upp i..) Det var pappa som fick tag i kameran denna gång och tyvärr var han väll inte så jätte bra på att ställa in skärpan..


Halvvägs uppe, pappa har fortfarande kameran..


Nu börjar man få lite färg i fejjan! (ÄNTLIGEN)


Jag tyckte faktiskt lite synd om den lilla tjejen som fick sitta emellan de två gangsterna + att det dånade ut musik ur deras gevär..


Huset ni ser där nere vart dagens lunch-ställe

Tog mig en tupplur innan maten kom ut

Jag klagar inte på detta iaf..

LOVE IT

På väg ner efter en fantastisk dag, so put your hands up!


Lite senare innan middagen tog jag och mamma en liten promenad

Ha en sån trevlig fredagskväll nu! för det ska jag

Kommentera här: