Genève

Hejsan hoppas! Nu var man i Genève och imorgon bär det av emot Verbier. Idag har jag träffat min kusin Niclas, man kan ju säga att man aldrig skulle kunna gissa att vi var kusiner. Han ser ut som en tvättäkta fransman, eller nästan som Mowgli i jungelboken. Hihi. Tittade lite i staden ocksà, köpte en skön tröja eftersom att jag kom pà att jag inte hade nàgra sköna kläder med mig alls. (Konstigt tanget bord jag har, det finns ä och ö men inte den.. hm.. hur ska jag säga det nu dà, ja den tredje sista bokstäven i alfabetet.) Snart ska jag äta en sen middag, men jag kommer nog att hoppa i säng direkt efter för jag hàller pà att bli sjuk igen, ni ska höra min röst! Làter inte alls som jag. Men nu ska jag hoppa i nàgra sköna kläder och sen käka!

Bye bye (Ska försöka att uppdatera men klatot jag glömde datorn i Stockholm..)


Visste ni att Genève har världens högsta fontàn/vattenstàle, eller vad man nu säger? Intressant va? ;)

Kommentera här: