JAGVILLHAENHAMBURGARE

Igår var väll orden de samma, härlig skidåkning. Men jag börjar tröttna på det här glassar livet! På varenda resurang vi har ätit på nu finns det bara fin mat och ingen vanlig skidåkar lunch, jag vill ju bara ha min HAMBURGARE! Igår när vi kom in på dagens lunchställe så först erbjöd de mjuka skor/tofflor om man inte ville ha sina pjäxor på sig, sen när jag skulle på toa så gav de än en egen handduk! Och sen när man kom in fanns det till och med en borste och smink om man ville fixa till sig..!! VATTAHELL jag vill tillbaka till åre :( Jag som hade sett fram emot mysiga picknickar i solen. Här måste man boka bord dagen innan. Jag vet inte om det är för att familjen Salén bara vill gå på dessa ställen eller vad? Men nu är jag iaf trött på detta. Det var allt jag ville säga och här kommer gårdagens bilder!









 

1 Mollymus - bloggar från Uppsala:

skriven

Heej!

Hoppas allt är bra med dig, och att du får en bra söndag! :D

2 emma:

skriven

fin blogg du har! :)

3 rosemarie:

skriven

tack så mycket :*

4 rosemarie:

skriven

heej sötnos,

måste bara säga att du har en

grymt härlig blogg, fin också!



Är allt bra idag? :*

kram ! <3

5 Anonym:

skriven

ååååååh det där såg inte illa ut!

Kommentera här: