Living the life

Hallå där! Igår kom jag äntligen fram hit till Verbier, helt fantastiskt! Verkligen en liten by för mig. Vi bor super fint, världens bästa utsikt, stort vardagsrum och till och med svensk tv! Jag har ett eget stort sovrum med ett stort badrum. Igår gick vi runt i byn och tog oss en lunch på Fer Cheval, jag tog mig en mumsig pizza. Yammie! Sedan letade vi efter en kamera affär så att jag kunde få tag i en laddare till min kamera, dock kunde vi bara beställa. Han sa att det bara skulle ta 1-2 dagar så då beställde vi. Sved lite att betala 800kr för någonting man bara ska ha i en vecka och när man har en hemma i Sverige. Trött och mätt var jag när jag kom till lägenheten och slog mig därför ner i soffan och bläddrade i några tidningar, samt hade på dr Phil i bakgrunden. Nu snart blir det skidåkning för fulla rullen och vädret ser lovande ut på toppen! Så ciao ciao!

Kommentera här: