original fråge listorna

Kanske dags för mig att svara på en sådan där fråge lista nu också? Tog den vanliga dagens lista:

Dagens humör: Trött

Dagens mående: Jätte glad över att få åka till Verbier snart, men vet inte hur jag ska hinna med allt?

Dagens borde: Packa, alla sakerna ligger överallt och kommer aldrig att få med mig allt!

Dagens frisyr: Slarvig hästsvand

Dagens smink: Inte mycket bara lite rouge.. (Eftersom min bästa foundation vart snodd igår) nu är den tillbaka till mig

Dagens klädsel: Svarta jeans, jeans skjorta och dr martens liknande skor

Dagens planer: PACKA! Förhoppningsvis träffa Vickan lite, sen ikväll mysa med Älskade

Dagens materiella vill ha: Hm.. räknas en pizza som matriella?

Dagens fundering: Hur jag ska hinna med allt?

Dagens beroende: läppsyl, jag tror nog att mina läppar snart går itu

Dagens tråkigaste: Att stå på jobbet när det nästan inte är några kunder, vart är ni alla 08? Pengarna slut?

Dagens längtan: Krama min sötnos och få mysa lite, och kanske en go fika med vixen?

Dagens superlängtan: Längtar jätte mycket tills verbier på tis! SOL (I hope)

Dagens tidning: Antar att det bara är affärens inredningstidningar som jag har att välja mellan

Dagens låt: Låtarna som spelas i högtalarna nu och utav dem är favvoriten walk on the wild side- mm den älskar jag faktiskt!


Hm, kanske borde man göra någon slags utav sådan här lista en gång i veckan?

Kommentera här: