SKI SKI

God Morgon! Precis ätit frukost, varje morgon så serverar familjen Salén en jätte god fruktdrink (inte med alkohol då då) med färskpressade frukter allt ifrån, mango, annanas, banan, apelsin, äpple ja alla de frukter och det är skit gott! Sen gjorde mamma mitt favorit té med honung och citron i (myckte honung och citron ska det vara). Så min hals känner sig mycket lenare nu. Och min förkylning börjar sakta att ta av.

Snart ska vi ut i backen, men de vuxna är ju så otroligt långsamma! Jag vill ju ut i backen nu, dock är vädret fortfarande väldigt dimmigt nere i dalen men åter igen ser det fint ut på toppen. Jag vill ju bli brun! Men idag ska jag våga ta med kameran upp så ska jag försöka att ta lite häftiga bilder, är ju inte så jätte bra på sånt men ska väll försöka :D

Kommentera här: